ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz do mnie wiadomość e-mail na polepione.sklep@gmail.com z dopiskiem „ZWROT„. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (po pobrania poniżej). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu, w przeciągu 14 dni, zapłaconą cenę towaru i koszt przesyłki po otrzymaniu towaru bez oznak użytkowania czy uszkodzenia. Zwrot należności odbywa się tym samym kanałem płatności jakim dokonano zapłaty, chyba że Kupujący wspólnie ze Sprzedającym ustalą inną formę. W przypadku uzyskania przez Kupującego jakiegokolwiek rabatu lub bonifikaty wynikającej ze złożenia zamówienia na zwracany Towar, Sprzedający cofnie rabat lub bonifikatę lub potrąci jego równowartość z sumy do wypłaty Kupującemu przysługującej z tytułu zwrotu Towaru.

Pobierz formularz zwrotu


REKLAMACJE I RĘKOJMIA

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij do mnie wiadomość e-mail na adres polepione.sklep@gmail.com z dopiskiem „REKLAMACJA„. Niezwłocznie się z tobą skontaktuję informując o dalszych krokach. W wiadomości zawrzyj swoje imię i nazwisko, nr i nazwę przedmiotu i dokładny opis wady. Następnie po otrzymaniu ode mnie odpowiedzi zawierającej adres, na który ma zostać dokonana wysyłka reklamowanego przedmiotu, musisz przesłać towar (zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka polecona, priorytetowa z opcją „ostrożnie”). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przeze mnie w przeciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie przez przeze mnie wymieniony na inny. Jeśli wymiana nie będzie możliwa zwrócę Ci równowartość ceny towaru (wraz z kosztem wysyłki) lub zaoferuję inne, dostępne w sklepie produkty. Zwrot należności odbywa się jako przelew na polskie konto bankowe, z którego został otrzymany przelew, chyba że Kupujący poinformuje mnie wcześniej o innym numerze konta bankowego. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towaru zamówionego z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów Twojego monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany towar, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.